În cazul produselor necorespunzătoare,consumatorului i se permite:
►de a preschimba produsul cu unul similar, cu achitarea diferenţei de preţ
De exemplu, s-a procurat o rochiță care nu i se potrivește fetiței ca mărime. Consumatorul solicită altă mărime sau alt model de rochiță, cu achitarea diferenței de preț.
► în caz că produsul nu poate fi schimbat, consumatorul poate solicita să i se restituie banii.
Condițiile de returnare a unui produs sunt:
► consumatorul trebuie să se adreseze timp de 14 zile calendaristice din ziua cumpărării, cu bonul de casă (este necesară prezentarea nemijlocită a cumpărătorului), pentru a reuşi preschimbarea produsului sau solicitarea banilor
► consumatorul trebuie să prezente produsul în stare nouă, ceea ce presupune că acesta să nu fie purtat, să nu conţină defecte şi să fie etichetat, starea produsului să-i permită vânzătorului o nouă comercializare.